loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 114 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

"وقتی تورا ندارم ، یعنی دیگری تو را دارد . . . نمیدانم کدام سخت تر است ! اینکه من تو را ندارم یا اینکه دیگری تو را داشته باشد . . .

..................

جنس بغض من آنقدر ها هم خوب نیست . . . تا اسمت را میشنود ، میشکند . . . ............................

دلتنگ آن روزهایی هستم که معنای خداحافظ ، فقط تا فردا بود . . . .........................

اگر او برای تو ساخته شده . . . من برای تو ویران شده ام !!! ................

در زندگی ام ، نقش یک درخت خشک را بازی میکنم . . . نمیدانم باید در انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر ! ........................

امروز پازل های دلم را میچیدم که دیدم بی یاد تو کامل نمیشود . . . ..................

چشم هایم را شستم . . . جور دیگر دیدم . . . باز هم فرقی نداشت . . . تو همان بودی باید دوست داشت ! .......................

بس کن ، چقدر خیره به دریا میشوی . . . دریا که مانند چشمان تو زیبا نمیشود . . . ............"

......................

"آغوشت را تـــــــنگ تر کن... حســـــــــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست آغوشت را تنگتر کن.... بـــی مرز میــــــــخواهمت ...."

...............................

"وقتی تو با منی ترافیک می تونه بهترین مکث عالم باشه

...................................

"هرگز اشتباه نكن….اگر اشتباه كردی تكرار نكن…..اگر تكرار كردی اعتراف نكن……اگر اعتراف كردی التماس نكن….. اگر التماس كردی دیگر زندگی نكن.


...................................................

."شوخی ساده ی باد و درخت نعش برگ بر شانه های اب روان می شود

...................................

"نم نم مرامت را بادریای دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان دوستیت بمیرم......


منبع : http://hamechi-ba2.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 126
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,346
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,215
  • بازدید ماه : 5,215
  • بازدید سال : 66,968
  • بازدید کلی : 403,407
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم