loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 82 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

سایت دانلود نرم افزار - بازی: اندروید-رایانه و کنسول های دیگر- انیمیشن- تفریح و سرگرمی
         
       
     
      دانلود بازی Trucker 2 برای PCالثلاثاء, سبتمبر 15, 2015 09:00 ب.ظ
بازی Trucker 2 با سبک کامیون سواری است . این بازی به شما این امکان را می دهد که پشت کامیون بنشینید و از رانندگی در بزرگراه های آمریکا لذت ببرید ، بازیکن در بازی می تواند از بین ۶۰ ماموریت و ۵ کامیون مختلف هرکدام را به دلخواه خود انتخاب نماید و سعی کنید در طول رانندگی در بزرکراه ها به کامیون خود آسیب کمتری برساند . هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید .
Trucker 2 PC-HI2U
منبع : http://widegames.rozblog.comدانلود بازی Mad Max برای PCالثلاثاء, سبتمبر 15, 2015 12:07 ق.ظMad Max یک عنوان سوم شخص جهان آزاد است که بر مبنای نبرد بوسیله ی خودرو طرحی شده، اساس طرحی این عنوان سری فیلم های Mad Max می باشد. در ابتدا به نظر می رسید که Mad Max ادامه ای بر فیلم  Mad Max : Fury Road  می باشد اما صحت این مطلب رد شد و استودیوی سازنده ی بازی اعلام کرد که این بازی دارای داستانی کاملا مجزا و به صورت کاملا جداگانه می باشد. داستان بازی پس از غارت کردن خودروی مکس یعنی “ردگیر وی هشت” رقم می خورد. مکس برای بازپس گرفتن خودروی افسانه ای خود به سفری طولانی و پرمخاطره اقدام می نماید. طی روند بازی مکس با شخصیت Chumbucket آشنا می شود. Chumbucket دانشمند دیوانه و گوژپشتی می باشد که وظیفه ی ارتقای خودروی جدید مکس یعنی magnum Opus را بر عهده دارد. مکس در مسیری که طی می نماید با دوستان و دشمنان فراوانی روبه رو می شود. او در جست و جوی محلی با نام “دشت خاموشی ها” می باشد که آنجا را مکانی برای تسلی دادن به جنون خود می یابد.
Mad Max PC-3DM
|کرک ورژن ۱ Mad.Max.Update.0.Incl.DLC.and.Crack-3DM اضافه شد|
منبع : http://widegames.rozblog.comخرید گیفت جم رایگان بازی کلش آف کلنزالأربعاء, جوان 17, 2015 04:06 ب.ظ
          
 
        جم رایگان برای بازی کلش آف کلنز                 
برای کسانی که به بازی کلش علاقه دارند و نمیخواهند برای پیشرفت در بازی پول خرج کنند یعنی خرید جم و ما به شما راهکاری را یاد میدهیم تا هم به جم برسید و هم پولی کم نشه ازتون.
به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
 
 
 
 
منبع : http://widegames.rozblog.comدانلود بازی Alone in the Dark Illumination برای PCالأربعاء, جوان 17, 2015 03:56 ب.ظ
در شهری به نام لورویچ تاریکی تمام به وجود آمده است و به همراه این تاریکی موجودات بسیار عجیبی هم به وجود آمده اند که قصد آنان صدمه زدن به انسان ها است و شما هم در این بازی باید تمام سعی خود را بکنید تا مقابل این حیوانات وحشی و خون خوار مقابله کنید. در این بازی ۴ مبارز مختلف وجود دارند که هرکدام از آنان قابلیت های خارق العاده ای دارند و شما میتوانید به دلخواه یکی از آنان را انتخاب کنید و به جنگ با حیوانات وحشی که شهر را تصرف کرده اند رفته و آن ها را نابود کنید تا امنیتی کامل در شهر پاربرجا شود. این بازی بسیار زیبا توسط کمپانی Atari  ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Pure FPS برای PC منتشر شده است. این بازی دارای سبک ترسناک و اکشن می باشد که به گیمر ها هیجان بسیار زیادی را منتقل می کند. پیشنهاد می کنیم که این بازی را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از دانلودها دریافت نمایید.
 
Alone in the Dark Illumination PC-Codex
|فایل Alone in the Dark Illumination DLC Unlocker-CODEX به پست اضافه شد|
|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|
منبع : http://widegames.rozblog.comدانلود بازی Endless Legend Guardians برای PCالخميس, جوان 11, 2015 09:35 ب.ظ
یک طلوع خورشید دیگر، یک روز کاری دیگر! مواد خوراکی باید رشد پیدا کنند، صنایع ساخته شوند، علم و جادو پیشرفته شوند و پول ها جمع آوری شود. ضرورت نیاز باعث به کنترل و اداره ی این تلاش ها و عملکردهای ساده می شود، در هر صورت، تاریخچه ای توصیف نشدنی از سیاره زمین در این بازی نهان شده است. در حال و هوای بازی، وقتی شما سعی در کشف اسرار بازی دارید و برخی چیزها را نیز خراب می کنید، متوجه می شوید که در این بازی تنها نیستید و افراد دیگری نیز در بازی حضور دارند. سایر مردم نیز تلاش می کنند تا زنده بمانند، رشد کنند و شاید به مقابله با شما بپردازند.
Endless Legend Guardians PC-RELOADED
منبع : http://widegames.rozblog.comدانلود بازی Mortal Kombat X برای PCالخميس, جوان 11, 2015 09:30 ب.ظهنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.
Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED
|آپدیت Update.v20150602-RELOADED بازی به پست اضافه ش
منبع : http://widegames.rozblog.comدانلود بازی D4 Dark Dreams Dont Die Season One برای PCالإثنين, جوان 08, 2015 08:07 ب.ظ
D4 یا همان “Dark Dreams Don’t Die” داستان کاراگاهی با نام David را بیان می کند که همسر او به قتل رسیده است و او به گذشته سفر می کند و تصمیم دارد با تغییر دادن اتفاقات در گذشته مانع به قتل رسیدن همسر خود بشود.هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ی این عنوان مشخص نشده است. نقدهای بازی بسیار مثبت بوده است که می توان به برخی اشاره کرد. D4 بسیار مرا شیفته خودش کرده است و یکی از دلایل اصلی این مسئله، نوعی وابستگی و نزدیکی با شخصیت اصلی داستان است. من می خواهم که این داستان را تا انتها تماشا کنم و جذابیت کار Swery نیز، مرا همچنان به یک سبک آشنا در بازی های ویدئویی، علاقه مند کرده است. D4 به شکل مسخره ای منطقی جلوه می کند. این عنوان خنده دار نیز است و یک سری از برترین احساساتی را ارائه می کند که تا کنون با آنها مواجه شده ام. به عنوان فردی که علاقه چندانی به Kinect ندارد، بایستی بگویم که دستاورد بزرگی را شاهد هستیم. از شخصیت های دمدمی این بازی گرفته تا تراژدی که رخ داده است، D4: Dark Dreams Don’t Die به طرز تعجب برانگیزی خوب از آب در آمده است.
D4 Dark Dreams Dont Die Season One PC-RELOADED
|مجموعه دی ال سی DLC.Pack-BAT به پست اضافه شد|
منبع : http://widegames.rozblog.comدانلود بازی The Crew برای XBOX360الإثنين, جوان 08, 2015 07:56 ب.ظ
شرکت فرانسوی  ubisoft که محبوبیت بالایی دارد در E3 2013 با دست خالی وارد نشد و علاوه بر بازی های assassins creed 4  و watch dogs و… عنوانی جدید برای کنسول های نسل بعد با همکاری شرکت Ivory Tower به دست داشت .این بازی با سبک Racing-open world ساخته شده است.طبق گفته ی شرکت ubisoft  این بازی ۴ سال به دست ساخت بوده است و از اول قرار بوده است که این بازی بر روی  دو کنسول ps3 و xbox360 عرضه شود ولی به علت گرافیک بسیار بالا, این بازی بر روی PC/XBOX 1/PS4 عرضه می شود.این بازی THE CREW نام دارد. بازی از انجا اغاز میشود که دوستان خلافکار در شهر ها و خیابان ها به مسابقه می پردازند و کاری کرده اند که مردم از اسایش برخودار نشوند حال اینجاست که پلیس های ماهر و حرفه ای به دنبال این دوستان هستند تا انها را دستگیر کنند ولی اتومبیل های خلافکاران به دلیل شخصی سازی کردند خیلی قوی تر از پلیس ها است به خاطر همین پلیس ها به سختی می توانند این دوستان را بگیرند.حال شما هم در نقش یکی از همین خلافکاران هستید و بخاطر پول باید مسابقه دهید.شما در بازی می توانید وسایل ماشین خودتون را قوی تر کنید تا از دیگران عقب نمانید.در کل با داستان کوتاه اما زیبا برخودار هستیم.
The Crew XBOX360-COMPLEX
منبع : http://widegames.rozblog.comبازی استراتژیک جنگی ۱۹۴۲ Pacific Front Premium v1.1.3 مخصوص اندرویدالإثنين, جوان 08, 2015 07:51 ب.ظ۱۹۴۲ Pacific Front بازی جدید در سبک استراتژیک برای اندروید است . این بازی در جنگ جهانی دوم رخ میدهد و شما باید نیرو های زمینی ، هوایی و … را به سمت دشمن بفرستید و آن ها را نابود کنید البته فراموش نکنید که پیروزی بدون داشتن استراتژی قوی امکان پذیر نمیباشد ! ویژگی های این بازی انواع سلاح های مختلف ، امکان ارتقاء سلاح ها ، قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره ، گرافیک اچ دی و گیم پلی عالی و … میباشد . این بازی محصول استدیو HandyGames است و لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.
 
منبع : http://widegames.rozblog.comدانلود بازی Frozen Cortex برای PCالأحد, جوان 07, 2015 12:37 ب.ظFrozen Cortex یک بازی در سبک ورزشی و ایندی می باشد که توسط کمپانی Mode 7 ساخته و انتشار پیدا کرده است. در این بازی شما می توانید به صورت تک نفره و یا چندنفره به مسابقه بپردازید. این بازی نه تنها یک بازی ورزشی، بلکه یک بازی تاکتیکی از ترسیم تکنیک های حرفه ای برای پیروز شدن است. برای ربات های ساخته شده توسط خود، برنامه ای پیاده سازی کنید تا در زمین های مسابقه ای که به صورت تصادفی ایجاد می شوند توان بازی را داشته باشند. مکان یابی، زمان بندی و خواندن ذهن بازیکنان همگی برای پیروزی شما در برابر حریفتان حیاتی هستند.
Frozen Cortex PC-RELOADED
 
منبع : http://widegames.rozblog.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,712
  • بازدید ماه : 4,712
  • بازدید سال : 66,465
  • بازدید کلی : 402,904
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم