loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 66 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی نیستی

دانلود آهنگ جدید امیر به نام علی زمانی نیستی

متن آهنگ جدید امیر علی زمانی نیستی

دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی به نام نیستی




متن آهنگ جدید امیر علی زمانی نیستی

نیستی یاد تو شبها واسم تکرار میشه

بعد از من حستو فکرتو حست واسه کی میشه

دور میشی از دنیام میری از کنارم

بی تو من تنهام تو رو میخوام

از تو برنمیگردم با یادت آرومم

نباشی هنوزم تویه قلبم رویه عشقت میمونم

دور میشی از دنیام

من دارم رویاتو تو رو میخوامو

حس اینکه اینجایی هنوز آرمم میکنه

بارون که میباره قطره هات خوبم میکنه

دور میشی از دنیام هر طرف باشه رد میشمو میمونه دلم با تو

شعر آهنگ جدید امیر علی زمانی نیستی

حسه من هر روزم از عشقت لبریز چشمات

قلب من هر روزم از فکرت تویه دستاته

لحظه ای بی تو بدونه تو دیوونه میشم دیوونه میشم

حسه من هر روزم از عشقت لبریز چشمات

قلب من هر روزم از فکرت تویه دستاته

لحظه ای بی تو بدونه تو دیوونه میشم دیوونه میشم

حس اینکه اینجایی هنوز آرمم میکنه

بارون که میباره قطره هات خوبم میکنه

دور میشی از دنیام هر طرف باشه رد میشمو میمونه دلم با تو



دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی نیستی آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی نیستی آهنگ با کیفیت 128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,217
  • بازدید ماه : 3,217
  • بازدید سال : 64,970
  • بازدید کلی : 401,409
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم