loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 89 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان شاهین هستم مدیر جیرجیرک

خواستم اعلام کنم که مثل اینکه چند روز پیش جیرجیرک به وسیله یکی از نویسنده هاش که نامشو نمیبرم  مثلا به گفته خودش هـــ Hack ـک شده بود

و ایشون همه نظرات و چند تا از مطالب رو و همه کاربران رو پاک کرده - و به همه پست ها ثبت نام اجباری گذاشته ( و من نمیتونم بردارمشون)

خواستم فقط اعلام کنم که تا تابستون آپدیت نمیکنم تا ببینیم چیکار میتونم بکنم :( ولی تو تابستون قول میدم بترکونم مطالب روووووو :دی

راستی شما میتونید با نظرات خوبتون چشم دشمنامون رو کور کنید . ممنون از همه دوستانی که تو این مدت حمایتمون کردن  :) 

و با تشکر ویژه از دوستانی که از طریق لاین منو از این جریان با خبر کردن :)


منبع : http://jerjerak.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,436
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,305
  • بازدید ماه : 5,305
  • بازدید سال : 67,058
  • بازدید کلی : 403,497
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم