loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 72 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

سلام دوستای عزیزم . خوبید؟ خوشید ؟ سلامتید؟

امروز هم براتون یه بازی باحال از شرکت کچاپ (Ketchup) آماده کردم که مطمعنم مثل پست قبلی که اونم از کار های این شرکت بود خوشتون میاد

خب این بازی دو تا آیتم داره یدونه فری پلی یا همون به قول خودمون تفریحی که برای رکورد زدن و ایناست و یدونه هم مرحله ایی که شامل 36 مرحله فوق العاده سخت هستش که لحظات شادی رو براتون ایجاد میکنه

یه نکته : اگه اعصابتون داغونه اصلا این بازی رو نکنید چون منم از اون آدما هستم و چند بار خواستم گوشی رو بکوبونم ب دیوار ولی دلم نیومد دیگه یعنی در این حد

ویژگی های این بازی :

الماس جمع کنید و دایره های جدید بخرید

مرحله های دشوار و ذهن خراب کن

گرافیک فوق العاده (فلت)

قابلیت سیو در گوگل پلی

 

خب دیگه زیاد وقتتونو نمیگیرم برای دانلود مثل همیشه برید به ادامه مطلب ...


منبع : http://jerjerak.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,539
  • بازدید ماه : 3,539
  • بازدید سال : 65,292
  • بازدید کلی : 401,731
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم