loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 63 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

استاتوس های فیسبوکی

به پسره میگن چراتوماه رمضون با مخاطب خاصــ ـت حرف نمیزنی؟؟

میگه اخه اگه بهش زنگ بزنم بایدبگم عشقم

بعدمنم روزه ام نمیتونم دروغ بگم :))

یعنی کشته مرده ی این صداقتشونم

اعتقادات هنوزهم نمرده ها :|

.

.

خـبـرۍ از شـاخـا نـیـس ⊙﹏⊙

انگـار بـہ ارواح جـدشـون معـدلشـون نبـوده در حـدشـون

مـوبـایـلـشـون رفـتـہ از دسـتـشـون.... :))

.

.

عزیزان فردا شب همگی افطاری خونه ما دعوتین اینم آدرس:

オススメの二重まぶた美.

نرسیده به 本物の二重になりたい人に

پلاک 本物

نیایید بخدا ناراحت میشم

.

.

بدبخت شدیم

از فردا ب شروط ضمن عقد

پرش از ارتفاع برای اثبات عشق هم اضافه میشه

.

.

دو روز بعد اعلام نتایج کنکور از "قلم چی" به من زنگ زدن

گفتن دو میلیون بهت میدیم برو بگو من "گزینه دو" ثبت نام کرده بودم! :| :))


منبع : http://khandefun.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,174
  • بازدید ماه : 4,174
  • بازدید سال : 65,927
  • بازدید کلی : 402,366
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم