loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 685 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس های ضد پسر

عاغا میگم این ریش بلند که مد شده

فک کنم پسرا از ابروهاشون بر میدارن میذارن به ریششون !!!

.

.

مورد داشتیم پسره توی هیات

برای جلب توجه پاستیل نذری داده!!!

خدایاااااااااااا

.

.

اینجوری که داره پیش میره من از الان گفته باشم

پسر چادری دوست دارم..

جلف هم نباشه رژ جیغ بزنه بره بیرون ...!!!

.

.

مورد داشتیم استاد سر کلاس گفته: دخترا یه سمت و پسرا یه سمت دیگه

بعد چندتایی از آقایون رو ردیف اول بانوان قرار داده...!!!!

.

.

حالت پسرا بعد از امتحان :‏

۲۰ درصد ناراحتن که امتحانو بد دادن

۸۰ درصد خوشحالن که امتحان تموم شد


منبع : http://khandefun.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 500
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,427
  • بازدید ماه : 3,427
  • بازدید سال : 65,180
  • بازدید کلی : 401,619
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم