loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 206 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

انصاف نیوز | پشت پرده انصراف «سولماز» از استیج من و تو (+ ...

www.ensafnews.com/.../پشت-پرده-انصراف-سولماز-از-استیج-من-و-ت/
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «سولماز»، یکی از شرکت کننده های مسابقه ی خوانندگی «استیج» شبکه ی منوتو، که در برنامه ی زنده به «مسایل پشت پرده» اشاره کرد و از ادامه انصراف ...

انصاف نیوز | سولماز افشاگری امیرحسین را تایید کرد: رای در ...

www.ensafnews.com/20665/سولماز-افشاگری-امیرحسین-را-تایید-کرد-ر/
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «سولماز»، یکی از خوانندگان برنامه ی استیج شبکه من و تو، ادعاهای مطرح شده در ویدیو افشاگری امیرحسین کریمی درباره ی پشت پرده ی شبکه ی من و ...

افشاگری سولماز از فساد اخلاقی در مسابقه استیج من و تو ...

www.momtaznews.com/افشاگری-سولماز-از-فساد-اخلاقی-در-مسابق/
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در برنامه زنده شب گذشته مسابقه خوانندگی استیج من و تو ، شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقاتی که پشت پرده هست انتقاد کرد و صحنه ...
دانلود فیلم استیج،برنامه استیج منوتو،قسمت جدید استیج منوتو,دانلود برنامه استیج منوتو,دانلود برنامه استیج منوتو.

Stage - ManotoTV

https://www.manototv.com/stage
زمان رای دهی به شرکت کننده‌ها فرا رسیده. تا پایان زمان رای دهی میتوانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن من و تو (فقط برای سیستمهای اندروید)

استیج - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/استیج
استیج (به انگلیسی: Stage ) یک برنامهٔ تلویزیونی برای یافتن استعدادهای ... فصل اول این برنامه از شبکه منوتو پخش می‌شود و جایزه این مسابقه ۵۰ هزار دلار است.
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شركت كننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و ...

ترفند شبکه من و تو برای مدیریت قهر سلماز، شرکت‌کننده ...

pendar.news/2016/01/ترفند-شبکه-من-و-تو-برای-مدیریت-قهر-سلماز/
۱۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه من و تو، در پی جنجال‌های به وجود آمده، اعلام کرد در روز چهارشنبه در برنامه پشت صحنه مسابقه استیج که اکسترا نام دارد با این معترض گفتگو ...

۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در برنامه آخر مسابقه استعدادیابی استیج در شبکه ماهواره ای غیرمجاز من و تو، یکی از خوانندگان زن به اعتراض از خواندن خودداری کرد و در این مرحله به ...

 

کلیپ افشاگری سولماز هنرجوی استیج شبکه من و تو - اولی ها

avaliha.ir › کلیپ › کلیپ اجتماعی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلیپ افشاگری سولماز هنرجوی استیج شبکه من و تو کلیپ صحبت های سولماز هنرجوی استیج که بر روی صحنه از اتفاقات پشت پرده برنامه استیج ...

فیلم پشت پرده سولماز در برنامه استیج شبکه من و تو - آپارات

www.aparat.com/.../فیلم_پشت_پرده_سولماز_در_برنامه_استیج_شبکه...
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت خبری تفریحی به روز نیوز در این فیلم سولماز به دلیل مسائل پپست پرده اعلام می کند که از مسابقه اصراف می دهد.برای دیدن فیلم های جدید و ...

آپارات - منوتو استیج سهراب بهراد manototv stage manotostage

www.aparat.com/.../منوتو_استیج_سهراب_بهراد_manototv_stage_manot...
اهنگ فریاد فریاد از میلاد stage. A-r.E-z.O-o. ۱,۴۲۲ بازدید. ۲:۱۹. سوتی منوتو استیج. امیررضا_88. ۲,۴۲۱ بازدید. ۲:۳۴. انیمیشن استیج. امیررضا_88. ۴,۵۵۳ بازدید. ۲:۳۴ ...

علت خداحافظی سولماز از استیج برنامه من و تو + فیلم | دانلود ...

model2016-photo.ir/2016/.../علت-خداحافظی-سولماز-از-استیج-برنامه-من/
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج سولماز شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقات که پشت پرده هست انتقاد کرد و ...

رسوایی در برنامه استیج من و تو - فتوکده

photokade.com/ماجرای-سولماز-در-من-و-تو/
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای سولماز در من و تو,دلیل عدم اجرای سولماز در استیج من و تو,پشت پرده عدم اجرای سولماز در استیج,رسوایی در برنامه استیج من و تو,پیشنهد ...
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 19 hours ago - دانلود مسابقه استیج stage من و تو Manoto قسمت چهارم ... Oct 1, 2015 - پخش جديدترين برنامه و مسابقه استعداديابي از شبكه منوتو۱ ...
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در هشتمین قسمت برنامه استیج شبکه منوتو یکی از شرکت کنندگان این مسابقه و برنامه به نام سولماز پس از آمدن روی استیج و آغاز آهنگ این شرکت ...
صفحه اصلی · آخرین مطالب · نقشه سایت · فید وبسایت · تبلیغات · خرید اسکریپت · اخبار و رسانه · طنز · ورزش · سیاست · تکنولوژی · اقتصاد · مذهب · فرهنگ.
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از افشاگری سولماز در استیج ، امیرحسین کریمی از خوانندگان آکادمی من و تو از پشت پرده این شبکه پرده برداری می‌کند.

Watch Serial Barname Stage Manoto-TV برنامه استیج منوتو-1 TV Serial in High Quality From Iran Live tv UK. This Serial is Hosted by Iran Live TV ! Download ...

برچسب ها استیج منوتو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,199
  • بازدید ماه : 3,199
  • بازدید سال : 64,952
  • بازدید کلی : 401,391
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم