loading...
فید سرا
AMINSA بازدید : 262 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (1)
About 563,000 results (0.65 seconds) 
Feb 9, 2010 - يك هفته است با مسدود شدن جي ميل زندگي مردم رو فلج كرده ايد. ... این که ما 99 درصد چیزی را خراب کنیم و بعد برای آن که مردم راضی باشند آن یک درصدش ...
برای تقریبا تمام کسانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند ممکن است اتفاق افتاده باشد که نیاز به ثبت یک حساب کاربری Gmail داشته باشند. ثبت این ...

آموزش ساخت ایمیل گوگل (جیمیل) - فناوران اطلاعات سبو

sabooit.com/blog/9/آموزش-ساخت-ایمیل-گوگل-(جیمیل)
ساختن جیمیل بسیار ساده است، فقط کافیست مراحل زیر را طی کنید تا شما هم برای ... که تنظیمات بلد نبودم خراب کردم هنوز نتونستم ایمیلم رو باز کنم دوسه تا ایمیل ...

خط‌مشی‌های برنامه Gmail - Google

https://www.google.com/.../program_policies.h...
خط‌مشی‌های برنامه Gmail در مورد هرزنامه، بدافزار، فیشینگ، حق نسخه‌برداری و موارد ... حتماً هر از چند وقت یک‌بار آنها را بررسی کنید، زیرا این خط‌مشی‌ها ممکن است ... از Gmail برای توزیع بدافزار مانند ویروس‌‌ها، کرم‌ها، نقص‌ها، اسب‌های تروجان، فایل‌های خراب، یا هر ...
Jan 21, 2010 - یک نفر اکانت Gmail شما را هک می کند و هر روز به Inbox شما سر می زند. او فقط ایمیل‌هایی که شما قبلا آن‌ها را باز کرده‌اید، را می خواند. بدین ترتیب او ...

چگونه حساب جیمیل خود را حذف کنم

www.ostadit.ir/internet/how-delete-gmail-account/
کمتر اتفاق می افتد که فردی اکانت جیمیل خود را حذف کند. ... استادیت: سرویس جیمیل یکی از سرویس های محبوب ایمیل است و به صورت رایگان در ..... bad girl می‌گه:.
Nov 8, 2013 - اکانت گوگل یا همان جی میل، گام صفرم برای ورود به این دنیای هیجان انگیز و اسرارآمیز است. از لحاظ مفهوم و البته کاربری، این اکانت چیزی شبیه به ...

آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده و Save نشده!!! :: آموزش ...

clash-of-clans-game.blog.ir/.../آموزش-بازگرداندن-کلش-آف-کلنز-پاک-شده-و...
Feb 5, 2015 - ابتدا یک جیمیل جدید بسازید و سپس یک بازی جدید کلش آف کلنز هم نصب ... مقدار لول XP بازی در تصویر بالا برای شما مشخص شده است و آنچه که برایمان ..... سلام من کلش لود 71بودم ک گوشیم خراب شد کلش رو هم توی جیمیلم سیو کرده ...

آموزش تغییر پسورد جی میل | آموزش جی‌میل | آموزش اینترنت ...

www.ghafari3.com/...جی-میل-GMail/راهنمای-تغییر-پ...
Sep 18, 2015 - برای تغییر پسورد Gmail ، مراحل زیر را انجام دهید: ... توجه داشته باشید، پسورد مناسب، پسوردی است که ترکیبی از حروف کوچک، بزرگ، اعداد و ... من چند باره ک رمز جیمیلمو عوض کردم،ولی باز میاد ب اکانت من و اکانت منو خراب میکنه
Feb 11, 2012 - ایمیل یک روش ارتباطی است که با توجه به پراکنده بودن ایرانیان در پهنه کره ..... منتظر بودم تیملم بالا بیاد همش فکر میکردم وایمکس خراب شده به هر حال من ...... آقا چرا جو سازی می کنید gmail باز نمی شه ولی یاهو به خوبی کار می کنه به ...

Mar 4, 2015 - آموزش ساختن جیمیل یا همان ایمیل سرویس گوگل به صورت تصویری + مشکلات احتمالی در هنگام ثبت نام. Gmail یک سرویس رایگان بوده و برای همه کاربران آزاد است. ... بد سکتور (Bad Sector) چیست؟ هگزادسیمال یا همان هگز (Hex) چیست؟
Feb 13, 2012 - change password, gmail, hack, Reset Password, yahoo, راه های مقابله ... هک, هک ایمیل, هکر ها, بازیابی اکانت جیمیل, بازیابی اکانت فراموش شده گوگل, ... داده شده است که میتوانید برای دسترسی مجدد و رفع مشکل اکانت شما موثر باشد.
جی‌میل Gmail ایمیلی رایگان و با امکاناتی بسیار، اما ساده است که توسط سایت گوگل ارائه می‌شود.با ارائه‌ی این سرویس، جی‌میل به سرعت جای خود را بین کاربران ...

حل مشکل جیمیل و بازی هک شده کلش آف کلنز

giftha.com/blog/حل-مشکل-جیمیل-و-بازی-هک-شده-کلش-آف-کلنز/
Feb 25, 2015 - افراد زیادی در اینترنت و یا در بازی هستند که ممکن است به بهانه های ... hi . someone has hacked my gmail account and even has changed every ...... سلام من روز عید قربان جیمیلم هک شد و هکر به بازیم وارد شد و خلاصه اعصابم خراب شد.
Dec 7, 2014 - ... است. مهندسان گوگل به سوالات مطرح شده در مورد آینده‌ی جیمیل و اینباکس در Reddit پاسخ داده‌اند. ... با توجه به پاسخ‌های این افراد، گوگل درصدد جایگزین کردن جیمیل با اینباکس است. .... من یک مدتی استفاده کردم واقعا اعصاب خراب کنه .
Dec 7, 2011 - ... را برای ورود به بخش‌های مختلف سایت گوگل، مثل جیمیل، فعال کرده است. ... برای زمان‌هایی که تلفن‌تان خراب شده است یا به مسافرت می‌روید و تلفنی ...
Oct 31, 2013 - اگر لینک دانلودی را دیدید خراب است، در نظرات همان پست لطف کنید بگویید که رفع مشکل شود (مثلا نوشته باشه که فایل پیدا نشد). اما اگه دیدید ...
اگر لینک دانلودی را دیدید خراب است، در نظرات همان پست لطف کنید بگویید که رفع مشکل شود (مثلا نوشته باشه که فایل پیدا نشد). اما اگه دیدید صفحه لینک دانلود را ...

دانلود Gmail Notifier Pro v4.6.3 - نرم افزار بررسی اکانت های ...

p30download.com › نرم افزارارتباطاتایمیل
Rating: 2.5 - ‎50,908 votes
Gmail Notifier Pro یک نرم افزار کاربردی و مفید برای ویندوز است که قادر به چک کردن چند حساب کاربری جی میل (Gmail account) به منظور آگاه سازی کاربران در ...
اگر بخواهید فایل‌های خود را در Gmail اكانت خود ذخیره كنید، باید آن‌ها را از طریق یك آدرس E-mail دیگر به آن ... Gmail Drive به صورت فایل Zip شده با حجم 121 كیلوبایت است و پس از دریافت و باز كردن آن با برنامه‌های ... خوبه ولی اگه سی دی رام خراب شد چی؟


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ana در تاریخ 1394/09/19 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

سلام من جیمیل دارم ولی وقتی بخوام کلشو ثبت کنم نمیشه میزنه در شبکه وجود ندارد
پاسخ : شاید به خوبی وصل نشده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1215
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,239
  • بازدید ماه : 3,239
  • بازدید سال : 64,992
  • بازدید کلی : 401,431
  • کدهای اختصاصی
    منبع
    با سلام منبع مطالب سایت به موزیک هستش که ازشون من رضایت رو کسب کردم